15 Haziran 2012 Cuma

Akupunktur Tedavisi

Birçok sağlık sigorta şirketleri akupunktur tedavisi için tam veya kısmi güvence olanağı sunuyoruz. Ancak, açıkça onlar gerçekten doğru soruları sormak sürece ödemek tedavisi hangi tip veremezler. Her hastanın ilkesi, bu hasta için benzersizdir. Yani faydaları vardır.

Lütfen kapsamının tam ve doğru bir resmini elde etmek için, sağlık sigortası kartı arkasındaki hasta bilgileri numarasını arayın. Sonra aşağıdaki soruları, adım adım isteyin.

1. Benim planı bir Akupunktur yararı var mı?

2. Benim "yıllık indirilebilir" nedir?

3. Hala sigorta devreye girer önce ödemek zorunda olduğu ödenmemiş kısmı nedir?

4. Benim Akupunktur benim tıbbi tanı kapsayacak yarar mı? Örneğin, telefon üzerinden patoloji isim emin olun, diyabet, hipertansiyon, esansiyel tremor vb birçok planları sadece "ağrı sendromları" kapsayacak; eğer öyleyse, "acı" türleri kaplıdır ne isteyeceğiz?

5.. Kaç tedaviler alabilirim? Benim durum için ziyaret sayısına herhangi bir sınırlama var mı?

6. Kimler akupunktur sağlamanız gerekir? MD veya chiropractor gerekli midir?

7. Benim akupunktur doktoru görmek için bir MD sevk gerekir mi?

8. Benim planı göz önüne alındığında, sigorta şirketi aslında ilk akupunktur tedavisi ne kadar ödeme yapar? ... üzerine tedavi-takip?

9. Normal bir tercih sağlayıcısı kullanıyorsanız akupunktur için eş-ödeme nedir? Bu, onların "ağ" listesinde değil, ama kim onların "tercih sağlayıcı" listesinde bir uygulayıcı her ziyaret için cepten ödeyeceği tutardır.

10. Ben "out-of-ağ" olan bir uygulayıcı için yüzde kaçı ödeyecekti?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder