24 Temmuz 2012 Salı

Yağ Dokularına Karşı Akupunktur


Muhtemelen ilk etapta yüksek kolesterol gelişebileceği yollarını tartışmak hangi kolesterol ilaçları için bu reklamlar, tipik olarak statin ilaçlar, gördüm. Siz, yüksek kolesterol katkıda bulunmak ve o gıda olağanüstü bir benzerlik olan bir aile üyesi bir fotoğraf gösterebilir yiyecek bir parça göstermek olanları biliyorum. Ben, bir, benim fotoğraf baharatlı ve acılı yumurta göre var ve garip bir benzerlik ama ticari unutulmaz bir şekilde genelindeki puan alır bulmak istiyorum asla. Diyet seçenekleri ve genetiği: Yüksek kolesterol ve hiperlipidemi sıklıkla iki farklı şeylere bağlanır. Ancak, statin ilaçlar sizin sadece silah değildir. Akupunktur ve Çin bitkisel ilaç vücut ve ya gecikme ilaç kullanımı kolesterol düzeylerini düşürür ya da bağımlılığı azaltmak için akıllı beslenme seçenekleri ile birlikte kullanılabilir.

Hiperlipidemi kan plazması, lipidler veya yağlardan yüksek bir düzeyde başvuran bir terimdir. Lipidler farklı protein tarafından vücudu etrafında alanlara taşınması ve bu proteinlerin yüksek kolesterol olan herkes aşina olduğunu olanlar vardır. Ana culprits çok düşük yoğunluklu lipoproteinlerin (VLDL) ve düşük yoğunluklu lipoproteinlerin (LDL) vardır. Proteinler adipoz, veya yağ, doku gibi dolaysız kullanım için ya da depolama için uygun bileşikler dönüştürülür karaciğer lipidler taşırlar. Vücutta VLDL ve LDL dönüşüm ve kanda çok fazla kolesterol konaklamalar ile ilgili bir sorun olduğunda hiperlipidemi oluşur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder