23 Temmuz 2012 Pazartesi

Akupunktur Doktorları


Qi, kan ve vücut sıvıları her birbirinden farklı, ama henüz onlar başka yapmak için birbirimize ihtiyacımız var. Qi gövdesinin enerjisi, ancak her yapılmıştır ne de. Qi hiçbir şey olmadan burada olurdu. Qi her şeyi taşır ne de. Qi hareket etmiyorsa o Qi durgunluk ne denir oluşturur. Orada Qi Durgunluk birden çok yönleri vardır, ama en belirgin normalde bir şişlik, şişkinlik veya normalde donuk ağrıdır. Qi da eksik olabilir ve normalde bir insanın yorgunluk hissedersiniz. Qi da benzeri asit reflü, öksürük, kusma, hıçkırık, ishal ve neden olacak yanlış yönde akabilir. Kan eksikliği neden baş dönmesi, bulanık görme, zayıf hafıza ve diğer konularda olabilir. Başka bir kan sorunu normalde keskin sabit ağrıya neden olur kan staz vardır. Vücut sıvısı vücut ve balgam özü, normal sıvı içerir. Essence ile doğarlar ne olduğunu ve ailenin gelir. Sen doğar belirli bir miktar var ve bunu gittiğinde sen. , Normal vücut sıvıları Jin ve Ye'nin vardır. Jin ter, gözyaşı, tükürük, burun akıntısı, bağırsak sıvıları ve benzeri olduğunu. Ye sinovyal sıvı, omurilik sıvısı ve kemik iliği olduğunu. Bu sıvılar, vücudu korumak için vardır ve onlar olmadan komplikasyonlar olacak. Balgam başka bir patojen etken olarak kabul edilebilir. Esaslı ve tali balgam vardır. Önemli balgam öksürme ve hapşırma gibi enfekte yaralardan irin yukarı gelecek maddedir. Non-esaslı vücut içinde mevcuttur ve normalde sıvı durgunluk ve ısı tarafından neden oldu. Her gösterecektir kendi işaretler vardır.

Ben bu bilgileri bir sürü gibi görünüyor biliyorum ve muhtemelen daha önce çok daha fazla soru yarattı. Çoğu akupunktur doktor açıklamak ve vücudunuzun içinde olan biteni anlamak için yardımcı olacaktır. Anlayışınız kendinizi ve söylenecek tedaviler, egzersizler, gıda tedavisi, otlar ve diğer bilgileri ile uyumlu olmak yardımcı anahtarıdır. Tüm bunlar biz muhtemelen size yardımcı olabiliriz gibi kısa sürede daha iyi yardımcı oluyor. Sorularınız varsa, sormak ve ben Bildiğim kadarıyla ve ben bilmiyorum eğer onlara cevap verecektir çekinmeyin, ben kim çok biliyorum. Bilgi paylaşılması gereken bir şeydir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder